Serviciul clienti

Serviciu Clienti

Returnarea produselor
Promotii
Pentru orice alte detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0721 801 900 sau utilizand formularul de contact.

ATENTIE
Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei . Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie . 

Returnarea produselor

Produsele achizitionate la distanta (online) se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

S.C.Verbitel SRL. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau desfacere. si nu mai pot fi revandute ca "noi - desigilate" etc.

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online verbitel în urmatoarele situaţii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site
  • Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta Verbitel, Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii.

În cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumpărătorul trebuie sa semnaleze incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect.

  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător

Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în primele 48 de ore de la recepţia efectivă, Cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc,Cumpărătorulpoate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 24 de ore de la recepţia lor 

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare.  Toate costurile de retur şi de transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate de Vânzător.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

a. Licente software;

b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta, etc);

c. Produse de ingrijire/ igiena personala;

d. Extensii de garantii;

e. Produsele din categoria "servere"

f. Casti

Produsele nu se pot returna  dacă au fost vazute desigilate şi pus în funcţiune/testate de catre cumparator la ridicarea din unul din punctele de livrare ale Sc Verbitel SRL.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online Koyos.ro și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea produselor.

Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

 

Alte mentiuni

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Toate solicitările de retur se vor expedia pe adresa de email office@verbitel.ro sau la unu din numerele de telefon de contact si vor primi raspuns in maxim 24-48 ore lucratoare cu toate detaliile necesare returului  (ID-ul tichetului de retur procesat, recomandari de ambalare si expediere, serviciului de curierat agreat etc).

Promotii
     Compania noastra isi stabilieste singura regulamentele promotiilor si a concursurilor pe care le organizeaza.   Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu.

     De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site.

     De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timpin care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. Compania noastra nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o poate intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.

Preturile si stocurile nu sunt actualizate!
Nu primim comenzi si nu raspundem pentru eventualele comenzi efectuate!